Thursday, July 15, 2010

...more fun :)

Salam and Hi :)

yup back in a sec
hahaha
2 posts for day...
or maybe 3

rkd_haveaniceday_paper6600

rkd_dreamsinabox_paper6600


Have a Nice Day Kit by Re Kneipp Designs

Dreams in a Box Kit by Re Kneipp Designs

i love everything for this guy
he such a fun designer to work with

armina_lovely_pp10600

Lovely Kit by Armina Designs

my works for these couple days
i still have some free time
until my new semester begin

enjoy
xoxo !

p/s adalah tips di bawah membantu ?
hehe insyaAllah
saya juga berniat setiap kali saya involve dalam scrap
saya ingin sebarkan dakwah kecil
menyebarkan kepada dunia
budaya hidup islam di malaysia
bertudung , berbaju menutup aurat
nampak manis dan sopan
setiap kali layout seperti itu diupload
saya rasa seronok bila saya scrappers
di dunia luar sana turut bagi ulasan dan komen
setakat ini alhamdulillah semua baik-baik saja
kalau boleh mereka juga ada terdetik hati
untuk google mengenai agama kita yang indah ini
mana tahu ada yang mendapat hidayah dariNya
insyaAllah

tinggi cita-cita saya, kan