Thursday, July 15, 2010

simply pretty and start digi today !

Salam and Hi :)

i went all out this week making layouts
i love playing with layers
and doing fun pages,

thanks for admiring
and leaving love !

i dont know what else to write about hehe
so have fun guys :)

ad77design_blackandwhitetravel_paper04600

ft_paper13600


Ballerina Princess by Faith True

p/s
hasil scrap saya ini menggunakan kit scrap yang berbayar
tapi disebabkan saya adalah Creative Team untuk designer berkenaan
kit-kit ini saya dapat percuma
dengan terma syarat tertentu seperti
upload layout ke galeri scrap tertentu
mesti menyiapkan assignment dalam time frame tertentu
dan tidak boleh berkongsi kit dengan sesiapa
setelah hampir 3 tahun dalam bidang ini
saya berjaya mengikuti requirements mereka
walaupun kadang-kadang terlepas due date huhu
jadi kalau sesiapa yang berminat untuk mencebur diri
saya galakkan kena involve dalam komuniti scrap
seperti scrap orchard atau dst
di sana ade tutorial utk beginner
pengguna kena mendaftar komuniti tersebut
secara percuma..
saya bermula begitu
memang terasa kecil sebab komuniti yang aktif
berpusat di luar negara
tapi mereka amat menghormati budaya kita
setakat ini saya harap dapat membuatkan rakyat malaysia
mencuba digi scrap
kerana hasilnya amat memuaskan hati hehe
antara kawan2 di malaysia yang berstatus digi scrap addict
adalah seperti zakirah, kak haniz, mas, firzara


happy scrapping :)