Friday, January 7, 2011

Meet http://www.artmusiccat.blogspot.com/

Salam :)

azahheadersmall

I am very delight to introduce Azah the owner of

azahheader

She is the doodles artist and very artistic at her works
i am truly admire and look up for her
the works are fantastic and dreamy
she create with love..
all the products can be view here
we can customize our order too
what else i can say about her
she is truly an artist
with dedication and hard works
goodluck girl !

and let's get to know her better :)

________________________________________

1. apakah definisi seni bagi anda

Seni ialah unsur keindahan yang lahir dari jiwa, dari perasaan yang jujur sama ada dalam bentuk perkataan, gambar, muzik ataupun contengan. Seni bagi Azah Skaliskala ialah seni contengan yang dilahirkan dari jiwanya. Dari hati kita mencipta seni, dan dari hati juga orang akan terpaut dengan seni kita.

2. bagaimana anda mendapat inspirasi untuk produk seni anda

Saya seorang self-taught, belajar seni dari pengalaman dan pengamatan sepanjang hayat. Pengalaman hidup mencetus inspirasi semasa saya menconteng. Contoh karakter Bat Star saya cipta sebab dulu banyak kelawar masuk rumah.hehe. Orang yang terdekat juga menjadi pencetus inspirasi seperti kawan-kawan, orang istimewa, famili, orang asing juga. Saya seorang yang suka menerokai dunia seni dan agak rajin mencari tutorial di Internet dan sanggup berhabis duit untuk beli peralatan seni. Jika ditanya sekarang bagaimana saya mendapat inspirasi dalam menghaslkan seni contengan, saya suka menjawab, saya mendapat inspirasi dari buku-buku sejarah saya :)

3. nyatakan 5 jenis barang kesayangan anda

Telefon Bimbit - Laptop - Diari - Dumbbell - Gitar

4. apakah harapan anda di dalam bidang ini

Bila orang menghargai seni yang dibawa oleh kita, apa lagi harapan yang lebih baik?

5. apakah cara yang terbaik bagi anda untuk menjalani kehidupan seharian

Cara yang terbaik untuk menjalani hidup ialah hidup dengan ikhlas, jujur dan percaya dengan diri anda :)

p/s: Thanks Fliffy Angel, I feel honored to be in featured in your blog. Hug! ^_^

________________________________________

feels free and happy to visit her blog
and she maybe going to do a surprise gift-away to her blog readers
keep reading ok

xoxo
thanks for being here..love

fliffy